حرف های بازیکنی که در بازی با سپاهان به پرسپولیس خدمت کرد؛ فقط دل پرسپولیسی ها شاد نشد!

حرف های بازیکنی که در بازی با سپاهان به پرسپولیس خدمت کرد؛ فقط دل پرسپولیسی ها شاد نشد!


- پس از برد پرسپولیس  مقابل استقلال، ملوان بندر انزلی توانست سپاهان را متوقف کند؛ دیداری که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. تک گل ملوان در آن بازی توسط سهیل فداکار به ثمر رسید. این گل و نتیجه تساوی که در آن مسابقه رقم خورد باعث شد پرسپولیس اسب خود را برای قهرمانی در لیگ برتر زین کند.
گروهی در فضای مجازی از شما به عنوان یکی از عوامل مستقیم قهرمان نشدن سپاهان و البته قهرمانی پرسپولیس یاد می کنند.
آن بازی که شما به آن اشاره می‌کنید علاوه بر وضعیت بالای جدول و شرایط پرسپولیس، برای خود ملوان هم فوق‌العاده مهم بود چون با امتیازی که در اصفهان گرفتیم حضورمان در دوره آینده لیگ برتر هم قطعی شد مسابقه بسیار سختی بود و خیلی خوشحالم که در آن مسابقه توانستم گلزنی کنم البته همه بچه ها تلاش کردند و زحمت کشیدند.
بعضی از پرسپولیسی ها هم می گویند گل شما دل آنها را شاد کرد.
واقعیت امر این است که اگر بخواهم راستش را بگویم علاوه بر پرسپولیسی‌ها، دل ملوانی ها را هم شاد کرد؛ البته فوتبال، ورزش دوستی و معرفت است. من به لباس ملوان تعصب دارم ولی به هواداران همه تیم های لیگ برتری احترام می‌گذارم.
شرایط خودت برای فصل آینده چه می شود؟
باید ببینیم در فصل آینده چه اتفاقی رخ می دهد. البته امیدوارم مسئولان محترم شهرستان انزلی و استان گیلان در رابطه با ملوان بیشتر به فکر باشند و حمایت بیشتری از این تیم بکنند. آقای مازیار زارع هم برای ما زحمت زیادی کشید ولی ایشان نیز خداحافظی کرد و همه این موارد نشان می دهد فصل آینده بسیار سختی پیش روی ملوان خواهد بود.
نوشته حرف های بازیکنی که در بازی با سپاهان به پرسپولیس خدمت کرد؛ فقط دل پرسپولیسی ها شاد نشد! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball . پدیدار شد.
برچسب‌ها:

حرف های بازیکنی بازی سپاهان پرسپولیس خدمت کرد فقط دل پرسپولیسی شاد نشد

به اشتراک بگذارید:

برترین اخبار امروز