یحیی گل محمدی: امیدوارم کار به پنالتی نکشد/ یک پنالتی از دربی قبل طلبکاریم

یحیی گل محمدی: امیدوارم کار به پنالتی نکشد/ یک پنالتی از دربی قبل طلبکاریم


- گل محمدی گفت: تمام هجمه ها را علیه داوری ایجاد کردند چون می دانستند در حذفی مقابل هم بازی می کنیم.
به گزارش طرفداری، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دربی 101، حاضر شد و صحبت هایش را این گونه آغاز کرد:
 آخرین بازی فصل را در پیش داریم و تا اینجای کار خوب جلو آمدیم و قهرمان لیگ شدیم. کارمان هنوز کامل نشده و به دنبال این هستیم تا با قدرت و با جام حذفی تمام کنیم.
او ادامه داد:
دیدم بعضی نوشته‌اند چون پرسپولیس لیگ برتر را گرفته انگیزه استقلال بیشتر است. این حرف درستی نیست. انگیزه‌های ما برای گرفتن جام هیچ وقت تمام نمی‌شود. خصوصا که بازی دربی، حساس و مهم است. انگیزه ما هیچ وقت کم نخواهد شد. باید بتوانیم بیشتر از قبل بجنگیم، بدویم و تمرکز کنیم.
سرمربی پرسپولیس گفت:
این کار را باید در بازی فردا انجام بدهیم. سختی‌های زیادی داشتیم. آخر فصل است. بازیکنان از نظر روحی و بدنی تحت فشار زیاد هستند. فردا قطعا برای گرفتن جام بازی خواهیم کرد. ان‌شاالله بتوانیم بازی خوبی را انجام بدهیم و نتیجه خوبی بگیریم. استقلال هم نشان داده از نظر فنی شرایط خوبی داشته و بازی های خیلی خوبی از این تیم دیدیم.
گل‌محمدی با اشاره به شرایط حریف فرداچنین گفت:
تیم قابل احترامی برای ما هستند. با احترام زیاد مقابلشان قرار می‌گیریم. باید سعی کنیم کم اشتباه باشیم. بازیکنانی دارند که در لحظه خوب تصمیم می‌گیرند. بازیکنانی تاثیرگذار دارند. باید بتوانیم آن‌ها را هم مهار کنیم. تقابل دو تیم دیدنی و جذاب خواهد بود. دو تیم بازیکنان خوبی دارند و فکر می کنم شاهد یک بازی مهیج باشیم.
سرمربی سرخ ها در مورد اینکه در روزهای اخیر پیرامون انتخاب داور دربی فشارهایی از طرف باشگاه استقلال ایجاد شد، گفت:
بعد از بازی قبلی و توپی که به دست گیورگی خورد هجمه زیادی شکل گرفت. بالای ۹۰ درصد گفتند پنالتی نبود و مثل آن صحنه چندین بار در اروپا شکل گرفت و با وجود داشتن VAR هرگز پنالتی اعلام نشد. متاسفانه روی این مساله خیلی مانور شد. درحالی که اگر قرار به اعلام یک پنالتی در آن بازی بود پنالتی روی عبدی بود که کارشناسان هم تایید کردند. اما ما روی این مساله تاکیدی نداشتیم. .به نظرم این هجمه ها به این دلیل بود که می دانستند احتمالا در حذفی هم شاهد دربی باشیم و از همان زمان هجمه را شروع کردند. . بعد داور خارجی مطرح شد. همه این‌ها به خاطر این بود که روی داوری فشار بگذارند. خوشبختانه این هجمه‌ها در چند روز گذشته برطرف شد. هم با اتفاقاتی که در بازی های خارجی افتاد و هم صحنه‌های مشابه که اتفاق افتاد و نبود.ما باید فصل را کامل تر تمام کنیم و جام حذفی و بازی فردا باید بتوانیم فصل را آنطور که دل مان می خواهد تمام کنیم و هنوز راه مان تمام نشده و باید قهرمان شویم
 
گل‌محمدی در خصوص اینکه اگر اگر پرسپولیس برنده بازی فردا نباشد، برای این تیم ناکامی خواهد بود، عنوان کرد:
ما باید فصل را کامل تر تمام کنیم. در بازی فردا باید بتوانیم آنطور که دلمان می‌خواهد فصل را تمام کنیم. هنوز کارمان تمام نشده و راهمان ادامه دارد.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه کارشناسی داوری بازی با هوادار نشان داد 2 پنالتی صددرصد اشتباه علیه این تیم گرفته شد و حتی بررسی‌های کمیته داوران در طول فصل نشان داد پرسپولیس بیشتر از بقیه تیم ها از اشتباهات داوری ضرر کرده ولی بازهم هجمه‌ها علیه موفقیت قرمزها ادامه دارد، گفت:
به نظرم همه متوجه این قضایا شدند. کسانی که فوتبال را می‌فهمند به این جمع بندی رسیده‌اند. برداشت خوبی از این اتفاقات دارند.
او در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید اگر در بازی فردا نتیجه را هم واگذار کنید چنین نظری خواهید داشت، ادامه داد:
حالا که بازی برگزار نشده که بخواهم در مورد آن نظر بدهم. اتفاقی که هنوز نیفتاده را حرف نمیزنم.  بعد از بازی در مورد خیلی از مسائل فنی و داوری می‌توان صحبت کرد. باید فکر این باشم که هم بتوانم تمرین خوبی برگزار کنم و هم اینکه تمرکز خوبی در تعویض‌ها و مسائل فنی داشته باشم.
سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه در سه دربی قبلی جام حذفی، این تیم 2 بازی را در ضربات پنالتی واگذار کرده و آیا برنامه‌ای برای پنالتی‌ها دارد هم گفت:
بله، در این هفته زیاد کار کردیم. خوشبختانه بیرانوندی داریم که در گرفتن پنالتی مهارت خاصی دارد. امیدوارم کار به آنجا نکشد و بتوانیم زودتر نتیجه را برای خودمان ثبت کنیم تا بازی به اما و اگر کشیده نشود. بازی سختی است اما هدف مان این است که در ۹۰ دقیقه یا ۱۲۰ دقیقه کار را تمام کنیم.
گل محمدی در مورد غایبین بازی فردا هم تنها به یک اسم اشاره کرد:
مصدوم ما در حال حاضر فقط پریرا است و بقیه بازیکنان در رقابت برای بازی هستند.
گل محمدی در مورد پست وحید امیری و این که چرا این همه منطقه بازی او تغییر می کند هم نظر جالبی داشت:
 ارنج و ترکیب بر اساس نیاز تیم اعلام می شود. وحید بازیکنی است که اصلا در فوتبال ایران تکرار نمی شود و برای او آرزوی موفقیت دارم. او الگوی مناسبی می توتند برای فوتبال باشد دوست ندارم هیچ وقت فوتبالش تمام شود و کاش ۲۰ سال دیگر می توانست کار کند. او تاثیرگذار است و بازیکنان را هم متحد می کند.
او در ادامه با اشاره به وضعیت عیسی آل کثیر هم اضافه کرد:
عیسی هم انگیزه زیادی دارد و ما یک تیم هستیم و مجموعه خوب از بازیکنان دور هم جمع شدیم تا کارهای بزرگی کنیم. قابل تقدیر هستند. بازیکنانی که در شرایط سخت کارهای بزرگی کردند. علیرغم تمام مشکلات گلایه نکردند و فقط جنگیدند. به تک تک شان احترام میگذازیم و به وجودشان افتخار می‌کنیم.
سرمربی جوان پرسپولیس با اشاره به این که با دبل قهرمانی به رکورد پروین و برانکو خواهد رسید هم گفت:
همه می دانیم زمان برانکو با توجه به مشکلاتی که بود تیم را خوب جمع کردند و افتخارات زیادی را کسی کردند. الگوی بزرگی برای مربیان جوان بودند و خودم از ایشان و رفتار و شخصیت ایشان یاد گرفتم. مربیانی که با پرسپوليس شروع کردند مثل آقای پروین که دوران بی پولی را پشت سر گذاشتند. همه مربیان دوران پرسپوليس قایل احترام هستند و برانکو هم زحمت کشیده و به وجودشان افتخار می کنم و امیدوارم بتوانیم راه آنها را به خوبی دنبال کنیم.
گل محمدی در پایان در مورد وضعیت آینده اش و ادامه همکاری با پرسپولیس هم به همین جملات بسنده کرد:
الان واقعا راجب این مسایل که بخواهیم ذهن را درگیر کنیم. وقت مناسبی نیست. یک سال دیگر با تیم قرارداد دارم. بعد از بازی برای چگونگی همکاری با مدیران جلسه خواهیم داشت.
نوشته یحیی گل محمدی: امیدوارم کار به پنالتی نکشد/ یک پنالتی از دربی قبل طلبکاریم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball . پدیدار شد.
برچسب‌ها:

یحیی گل محمدی امیدوارم کار پنالتی نکشد یک پنالتی دربی قبل طلبکاریم

به اشتراک بگذارید:

برترین اخبار امروز