مهارت های دیدنی گزینه خرید بایرن مونیخ از دورتمند + فیلم

مهارت های دیدنی گزینه خرید بایرن مونیخ از دورتمند + فیلم


- اعلام شده قرارداد رافائل گریرو با دورتموند تمدید نمی‌شود و این بازیکن که قراردادش به اتمام رسیده، اکنون می‌تواند به صورت رایگان به هر باشگاهی بپیوندد.
از اتلتیکو مادرید و آرسنال به عنوان دوتا از باشگاه‌های علاقه‌مند به گریرو تاکنون نام برده شده اما به نظر می‌رسد بایرن مونیخ نیز وارد این رقابت شده است.
به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، مذاکرات بایرن مونیخ و کمپ رافائل گریرو تاکنون بسیار مثبت بوده‌اند. این بازیکن 29 ساله پرتغالی نیز به خوبی می‌تواند پوشیدن لباس بایرن را تصور کند و ترجیح می‌دهد در آلمان بماند.
برخی از هم‌تیمی‌های او نیز از این موضوع آگاه هستند زیرا خود گریرو آن‌ها را از بابت علاقه بایرن خبردار کرده است. در کنار این موارد، توماس توخل نیز با شاگرد سابقش در دورتموند روابط بسیار خوبی دارد.
با این حال هنوز مشخص نیست که کادر مدیریتی جدید بایرن نیز تمایلی به این انتقال رایگان داشته باشد یا خیر اما انتظار می‌رود در هفته‌های آینده تصمیم خود را بگیرند.
همچنین تا پیش از گرفتن تصمیم نهایی، تیم نقل و انتقالات بایرن با توماس توخل دیدار خواهد کرد.
گفتنی است گریرو یکی از بهترین بازیکنان دورتموند در این فصل بوده و در حالی که در پست‌های مختلفی مانند هافبک و دفاع چپ بازی کرده، موفق شده آمار 12 پاس گل و 4 گل را از خود در بوندسلیگا ثبت کند.
نوشته مهارت های دیدنی گزینه خرید بایرن مونیخ از دورتمند + فیلم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball . پدیدار شد.
برچسب‌ها:

مهارت های دیدنی گزینه خرید بایرن مونیخ دورتمند فیلم

به اشتراک بگذارید:

برترین اخبار امروز