فکر کنم تمدید قرارداد ساپینتو معطل نتیجه جام حذفی است/ پرسپولیس با غرور به دربی می‌آید/ انگیزه استقلالی‌ها عامل اصلی بردشان می‌شود

فکر کنم تمدید قرارداد ساپینتو معطل نتیجه جام حذفی است/ پرسپولیس با غرور به دربی می‌آید/ انگیزه استقلالی‌ها عامل اصلی بردشان می‌شود


-
علی موسوی مهاجم اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره فینال جام حذفی بین تیمهای استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: قطعاً این مسابقه حساس تر از دربی‌های قبلی خواهد بود. به این دلیل که هر دو تیم به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستند. البته استقلال هم انگیزه‌های بیشتری دارد. چون در دربی برگشت اتفاقاتی رقم خورد که بچه‌های استقلال بابت آن ناراحتند. چه در خلال بازی در بحث داوری و چه در پایان بازی و کری خوانی‌هایی که شد. من فکر می‌کنم انگیزه‌های بازیکنان استقلال به انگیزه‌های بازیکنان پرسپولیس بچربد.
وی افزود: در دربی آخر اتفاقات داوری به شدت روی روحیه بازیکنان استقلال تاثیر منفی گذاشته و شکست در دربی باعث شده تا بچه‌های استقلال مقابل صنعت نفت آبادان هم نتوانند آن طور که باید و شاید فوتبال همیشگی شان را ارائه بدهند. این که بعد از صنعت نفت استقلال دوباره همان تیم قبل از دربی شد.
مهاجم سالهای گذشته استقلال در این باره که نتایج قبل از دربی تا چه اندازه به مسابقه استقلال و پرسپولیس ربط پیدا می‌کند، توضیح داد: معمولاً تیمی که قبل از دربی شرایط بهتری داشته و با دست بالاتر به دربی می‌رسد روز دربی تحت تاثیر همین مسائل قرار می‌گیرد.
موسوی خاطر نشان کرد: استقلال با برد ۶ بر یک مقابل هوادار در شرایطی به دربی رسید که بازیکنان پرسپولیس می‌خواستند خودشان و ارزش‌های شان را بیشتر به استقلال ثابت کنند. از طرفی همه فکر می‌کردند چون استقلال با ۶ گل هوادار را شکست داده میتواند راحت پرسپولیس را از پیش رو بردارد اما در نهایت آن بازی کار دست تیم داد و نتیجه با شکست استقلال تمام شد. حالا هم پرسپولیس با کسب عنوان قهرمانی به دربی جام حذفی می‌آید و این می‌تواند در رقم خوردن نتیجه تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: شاید خیلی‌ها الان فکر می‌کنند که پرسپولیس چون در لیگ قهرمان شده در فینال جام حذفی هم برنده می‌شود و استقلال تحت تاثیر رتبه پرسپولیس این بازی را می‌بازد اما معمولاً در این مسابقات اتفاقات اینچنینی نتیجه معکوس می‌دهد و من پیش بینی می‌کنم انگیزه بچه‌های استقلال برای کسب برد بیشتر است.
بازیکن قدیمی‌استقلال درباره شرایط خط حمله و دفاعی استقلال و پرسپولیس توضیح داد: استقلال از قوای تهاجمی خوبی برخوردار است و تیم پرسپولیس در دفاع عملکرد خوبی داشته. قطعاً اگر استقلال بتواند قفل میانه زمین را بشکند و ازهافبک‌های پرسپولیس رد شود این فرصت را پیدا می‌کند که خودش را به دروازه و گل نزدیکتر کند. این به شرط آن است که استقلال می‌تواند میانه زمین را در دست بگیرد. در این شرایط حتم دارم استقلال برنده می‌شود.
موسوی در پایان گفت: کسب قهرمانی در جام حذفی کمترین حق تیم استقلال در این فصل است و امیدوارم این اتفاق بیفتد. از طرفی میتواند کمک کند تا مسئولان باشگاه استقلال اگر تردیدی برای تمدید قرارداد ساپینتو دارند به این اطمینان خاطر برسند که می‌توانند با این مربی فصل آینده عملکرد بهتری را تجربه کنند. شاید الان مدیران استقلال به همین خاطر منتظر نتیجه فینال جام حذفی هستند. ولی من معتقدم ساپینتو نتایج بدی نگرفته و امسال هم می‌توانست استقلال را قهرمان کند اما بدشانسی آورد.


نوشته فکر کنم تمدید قرارداد ساپینتو معطل نتیجه جام حذفی است/ پرسپولیس با غرور به دربی می‌آید/ انگیزه استقلالی‌ها عامل اصلی بردشان می‌شود اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball . پدیدار شد.
برچسب‌ها:

فکر کنم تمدید قرارداد ساپینتو معطل نتیجه جام حذفی است پرسپولیس غرور دربی آید انگیزه استقلالی عامل اصلی بردشان شود

به اشتراک بگذارید:

برترین اخبار امروز