پپه رینا: وینیسیوس پسر جوانی است که باید بالغ شود؛ مردم بالاتر از هر رنگی هستند

پپه رینا: وینیسیوس پسر جوانی است که باید بالغ شود؛ مردم بالاتر از هر رنگی هستند


-


پپه رینا دروازه‌بان 40 سالۀ ویارئال گفته اگر چه هیچ چیزی نمی‌تواند نژادپرستی را توجیه کند اما ستارۀ جوان رئال مادرید باید بالغ شود و عاقلانه‌تر رفتار کند.
طرفداری | قرارداد پپه رینا با ویارئال در پایان فصل به پایان می‌رسد و این گلر کهنه‌کار اسپانیایی در مصاحبه‌ای با Cadena Cope، از تمایلش برای ماندن در ویارئال گفته است. هر چند این موضوع بستگی به تصمیم باشگاه ویارئال دارد که چه کسی شمارۀ یک این تیم در چارچوب دروازه باشد. رینا که تیمش در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری 2022/23 مقابل رئال مادرید قرار گرفته بود و با شکست 3-2 مقابل این تیم از گردانۀ این رقابت‌ها کنار رفته بود، در صحنه‌ای از آن دیدار جدال لفظی با وینیسیوس جونیور ، ستارۀ جوان رئال مادرید پیدا کرده بود و با فریاد خطاب به وینیسیوس گفته بود:

بلند شو احمق؛ اینقدر دایو نزن؛ بلند شو و بازی کن…

و البته پس از کامبک رئال مادرید مقابل ویارئال، وینیسیوس به سمت نیمکت تیم میزبان رفت و خطاب به رینا گفت:

همینطور که می بینی، من بلند شدم و بازی می‌کنم…


رینا با اشاره به چنین رفتارهایی از ستاره برزیلی رئال مادرید از او خواسته تا بالغ شود و عاقلانه‌تر رفتار کند.

وینیسیوس پسر جوانی است که باید بالغ شود. در زمین فوتبال از این صحبت‌ها بین بازیکنان زیاد ردوبدل می‌شود. من با او صحبت کردم. در زمین خود ما بازیکنان باید کار را برای خودمان آسانتر کنیم. این هنوز یک ورزش است و مردم بالاتر از هر رنگی هستند.

گلر 40 سالۀ ویارئال که سابقۀ 36 بازی ملی برای تیم ملی فوتبال اسپانیا را در کارنامۀ خود دارد، در مورد توهین‌های نژادپرستانه‌ای که به ستارۀ رئال مادرید می‌شود صحبت کرد و گفت که یکی از راه‌حل‌های مبارزه با چنین افرادی این است که روی هر بلیطی نام فرد تماشاگر ثبت شود.

چنین موضوعاتی در درجۀ اول بیشتر به آموزش مرتبط است. صحبت‌هایی چون خط قرمزها رد شدند یا حرف‌های عرفانی و زیبا را زیاد می‌شنویم. واقعیت این است که چنین رفتارهایی بخشی از فوتبال ماست که البته نباید اینطور باشد. اگر بخواهم راه‌حلی برای مبارزه با چنین افرادی پیشنهاد کنم، بلیت‌های اسمی است. اگر بر روی هر بلیت نام فردی که در ورزشگاه حضور دارد ثبت شود، می‌توان کسانی که توهین می‌کنند را شناسایی کرد و از حضور آن‌ها در استادیوم‌ها جلوگیری بعمل آورد… یا حتی آن تیم یک بازی را ببازد.



نوشته پپه رینا: وینیسیوس پسر جوانی است که باید بالغ شود؛ مردم بالاتر از هر رنگی هستند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball . پدیدار شد.
برچسب‌ها:

پپه رینا وینیسیوس پسر جوانی است باید بالغ شود مردم بالاتر هر رنگی هستند

به اشتراک بگذارید:

برترین اخبار امروز