جدایی قطعی مدیرعامل مس سونگون/ خطیبی: می‌خواهم مربیگری کنم

جدایی قطعی مدیرعامل مس سونگون/ خطیبی: می‌خواهم مربیگری کنم


- به گزارش خبرگزاری مهر، رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه مس سونگون در خصوص موضوعات مختلف مدیریتی مطرح شده پیرامون باشگاه مس و مدیریتش توضیحاتی را ارایه داده است که مشروح گفتگوی او در ادامه می‌آید:
به اهداف مدیریتی خود رسیده‌ام
من با یک سری اهداف در راستای ارتقای ورزش آذربایجان وارد حوزه مدیریت باشگاه مس سونگون شدم و در این یک سال نیز ساختارسازی خوبی انجام دادیم و در کنار این ساختارسازی به موفقیت‌های بزرگی نیز در رشته‌های مختلف دست یافتیم. با حمایت مسئولان استانی و مدیران شرکت مس ایران موفق شدیم جایگاه مس آذربایجان را ارتقا دهیم و اکنون این باشگاه تنها در فوتسال خلاصه نمی‌شود و یک باشگاه کامل و مدعی در اکثر رشته‌های ورزشی است و مهمتر اینکه یک تیم فوتبال خوب تحویل آذربایجان دادیم.
تصمیم نهایی من بازگشت به سرمربیگری است
من یک فوتبالی هستم و عشق و علاقه من به مستطیل سبز است و پس از یک سال مدیریت در فوتبال تصمیم گرفته‌ام که دوباره به زمین فوتبال برگردم و سرمربیگری کنم و در روزهای گذشته نیز از چند تیم پیشنهاد همکاری دریافت کرده‌ام و تصمیم نهایی من بازگشت به سرمربیگری خواهد بود و در چند روز آینده تصمیم نهایی را خواهم گرفت.
پیشنهاد داده‌ام
از لطفی که مسئولان نسبت به بنده دارند تشکر می‌کنم و تا این لحظه نیز مسئولیت مدیریت این باشگاه را برعهده دارم و پیگیر امورات باشگاه هستیم ولی با تصمیمی که به بازگشت به مستطیل سبز گرفته‌ام، پیشنهاداتی را در راستای ارتقای جایگاه مس آذربایجان به مسئولان رده بالا داده‌ام و منتظر هستیم تا تصمیمات لازم گرفته شود و تا تصمیم نهایی نیز امورات باشگاه بدون وقفه ادامه خواهد داشت.
علاقه من به فعالیت در آذربایجان است
من خود را متعلق به فوتبال آذربایجان میدانم و علاقه قلبی من به فعالیت در آن است و به خاطر همین موضوع نیز مدیریت مس را قبول کرده بودم تا ثابت کنم می‌توان از مس آذربایجان نیز یک باشگاه کامل ساخت که زیر سایه تیم‌های هم نام خود نماند و اکنون به این هدف رسیده‌ام و انشاءالله با تصمیم مسئولان رده بالا بتوان فوتبال مس را نیز همچون فوتسال به یک مدعی سطح اول تبدیل کرد.
نوشته جدایی قطعی مدیرعامل مس سونگون/ خطیبی: می‌خواهم مربیگری کنم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball . پدیدار شد.
برچسب‌ها:

جدایی قطعی مدیرعامل مس سونگون خطیبی خواهم مربیگری کنم

به اشتراک بگذارید:

برترین اخبار امروز