اسماعیلی‌فر: در تراز تیم‌های اروپایی بودیم

اسماعیلی‌فر: در تراز تیم‌های اروپایی بودیم


- به گزارش ایلنا، دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع راست پرسپولیس پس از قهرمانی در جام حذفی گفت: خدا را شکر که توانستیم آخر این فصل با دو قهرمانی خوب و مهیج، هدیه خوبی به هواداران بدهیم که خیلی اذیت شده بودند.
او درباره جبران اختلاف ۸ امتیازی با سپاهان و رسیدن به قهرمانی لیگ نیز گفت: پرسپولیس یعنی محکوم به جنگیدن. وقتی از سپاهان عقب افتادیم سپاهان ما را به یک جنگ واقعی دعوت کرد. در ۱۰ بازی بعد از عید ۱۰ برد کسب کردیم و در تراز تیم‌های اروپایی بودیم. از کادر فنی تا هواداران همه اذیت شدند، تشکر می‌کنم از همه کسانی که به تیم کمک کردند. درویش خیلی زحمت کشید. کم و کاستی‌هایی بود اما همه تلاش کردند.
اسماعیلی‌فر ادامه داد: از گل‌محمدی تشکر می‌کنم که امسال به من اعتماد کرد و به پرسپولیس آمدم. خدا را شکر عاقبت به خیر شدیم و من همیشه این دعا را برای همه دارم که عاقبت به خیر شوند.
او در ادامه گفت: استقلال از بهترین تیم‌های ایران و آسیاست و امروز هم خوب کار کردند. ما دقیقه ۹۹ گل خوردیم و این یعنی حریف کیفیت بالایی دارد. اگر این قهرمانی ارزش دارد، ارزشش به خاطر وجود استقلال در فینال است. استقلال به تیم‌ها شخصیت می‌دهد و به این تیم به خاطر داشتن چنین کیفیت بالایی تبریک می‌گویم. متاسفانه یک روی فوتبال باخت است و امروز باخت برای آن‌ها بود. به هواداران هر دو تیم تبریک می‌گویم که همواره از تیم حمایت کردند.
اسماعیلی‌فر درباره تقسیم خوشحالی با بیرانوند نیز گفت: ساپینتو مربی بزرگی است و به او چیزی نمی‌گویم چون باید حرمت مربی و شاگردی حفط شود. علیرضا از گلرهای بزرگ آسیاست و وقتی بزرگ باشید درباره شما اظهار نظر می‌کنند.
  انتهای پیام/
نوشته اسماعیلی‌فر: در تراز تیم‌های اروپایی بودیم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball . پدیدار شد.
برچسب‌ها:

اسماعیلی فر تراز تیم های اروپایی بودیم

به اشتراک بگذارید:

برترین اخبار امروز