مورینیو: گفته بودم ما یا با جام اینجا را ترک می کنیم و یا می میریم و حالا مُرده ایم

مورینیو: گفته بودم ما یا با جام اینجا را ترک می کنیم و یا می میریم و حالا مُرده ایم


- آاس رم در فینال لیگ اروپا مقابل سویا با گل پائولو دیبالا جلو افتاد اما در نهایت گل تساوی را دریافت کرد و پس از 120 دقیقه تلاش، در ضربات پنالتی مقابل سویا شکست خورد. ژوزه مورینیو پس از بازی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:
چیزی که گفتم این بود که ما یا با جام اینجا را ترک می کنیم و یا می میریم! خب، ما مُرده ایم. از نظر بدنی، از خستگی مُرده ایم و از نظر خستگی ذهنی هم مُرده ایم. ما مُرده ایم زیرا فکر می کنیم این شکست ناعادلانه بود. اتفاقات زیادی در این بازی رخ داد که قابل بحث است. ما از خستگی در حال مرگ هستیم اما افتخار می کنیم. همیشه می گویم شما می توانید یک مسابقه فوتبال را ببازید اما در وقار و حرفه ای بودن خود نمی بازید. من 5 فینال اروپایی را برده ام. این یکی را باختم اما این بار مفتخرتر از همیشه به خانه برمی گردم. بچه ها در این فصل کاملا تمام وجود خودشان را گذاشتند. 
پائولو دیبالا در پایان بازی بسیار ناراحت بود و گریه می کرد:
ما به این پیراهن اهمیت می دهیم. به طبیعت چیزی که هستیم، اهمیت می دهیم. ما چیزها را جدی می گیریم. کار می کنیم، فروتن هستیم و تمام توان خود را می گذاریم. هر کدام از ما به طور متفاوتی واکنش نشان می دهیم. یک نفر گریه می کند و دیگر نمی کند اما واقعیت این است که همه ما خیلی ناراحتیم. ما در حالی که از خستگی در حال مرگ هستیم، با این احساس که نتیجه ناعادلانه بود، به خانه برمی گردیم. بازی محکم، مردانه و پرجنب و جوشی بود با داوری که به نظر اسپانیایی می آمد (انتقاد مورینیو به آنتونی تیلور داور انگلیسی بازی بود). تمام مدت کارت های او زرد، زرد و زرد بود. موضوع ناعادلانه این است که لاملا باید کارت زرد دوم را می گرفت. او اخراج نشد و در پایان بازی ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد. 
این نتیجه یعنی رم فصل آینده در لیگ قهرمانان نخواهد بود. از مورینیو در مورد آینده اش سوال شد و او هیچ چیز قطعی در این مورد نگفت اما مذاکره با پاری سن ژرمن را تکذیب کرد:
من دوشنبه به تعطیلات می روم. اگر تا قبل از دوشنبه وقت باشد، صحبت خواهیم کرد. اگر نه، به تعطیلات می روم و بعد خواهیم دید. من باید به خاطر این بچه ها بجنگم و بنابراین به طور عینی نمی گویم خواهم ماند. من مردی جدی هستم. چند ماه پیش به مالکان گفتم اگر تماسی با دیگر باشگاه ها داشتم، آنها اولین کسانی هستند که خبردار می شوند. من همیشه رک و صادق خواهم بود. در ماه دسامبر وقتی از طرف تیم ملی پرتغال پیشنهاد داشتم، با باشگاه صحبت کردم. از آن زمان با هیچ کس تماسی نداشته ام. هنوز 1 سال از قراردادم باقی مانده و وضعیت این گونه است. 
پس از شکست، هواداران رم بازیکنان و اعضای این تیم را تشویق کردند. همچنین مورینیو بازیکنان را جمع کرد و برای آنها صحبتی طولانی کرد. وقتی مورینیو در حال دست تکان دادن برای هواداران رم بود، به نظر جلوی گریه خود را می گرفت و با توجه به پیروزی های مورینیو در فینال های اروپایی ، این یک وضعیت جدید بود.
نوشته مورینیو: گفته بودم ما یا با جام اینجا را ترک می کنیم و یا می میریم و حالا مُرده ایم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball . پدیدار شد.
برچسب‌ها:

مورینیو گفته بودم ما یا جام اینجا را ترک کنیم یا میریم حالا رده ایم

به اشتراک بگذارید:

برترین اخبار امروز