حرف‌های در گوشی با داور جنجالی دربی ۱۰۱

حرف‌های در گوشی با داور جنجالی دربی ۱۰۱


- اشکان خورشیدی برای دومین بار به‌عنوان داور دربی انتخاب شد، ولی این اتفاق در حالی برای او رخ داد که در ابتدای فصل دو بار در تست‌های داوری رد شده بود و از سوی دیگر در لیگ بیست و دوم حتی یک قضاوت برای استقلال یا پرسپولیس نداشت که همین مسئله حواشی زیادی به وجود آورد.
این داور که شب سختی در دربی ۱۰۱ داشت و در دقیقه ۸۱ بخاطر گرفتگی عضله دو قلوی پای چپ نتوانست به بازی ادامه دهد و ادامه قضاوت را به محمدحسین زاهدی‌فر داد، در گفت‌وگو با خبرنگار “ورزش سه” پیرامون این بازی صحبت کرد.
اشکان خورشیدی در مورد دیدار استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی گفت: امروز شاهد یک بازی جذاب و دیدنی از سوی هر دو تیم بودیم که صحنه‌های جذابی داشت. تیم داوری هم تلاش کرد در تمام صحنه‌ها حضور داشته باشد و یک قضاوت کم‌اشتباه رقم بزند تا حق هیچ تیمی تضییع نشود و تلاش کردیم تا این اتفاق بیفتد.
او ادامه داد: خودم سعی کردم تا دقیقه ۸۰ نزدیک به صحنه‌ها باشم، ولی در زمان یک پاس بلند، استارت ۷۰ متری زدم و در همان صحنه دچار یک اسپاسم عضلانی شدید در دو قلوی پای چپ شدم که هرچه تلاش کردم به بازی برگردم، این اتفاق نیفتاد و آقای زاهدی‌فر بازی را ادامه داد.
داور دربی ۱۰۱ در خصوص شایعاتی مبنی بر خداحافظی‌اش از قضاوت پس از مصدومیت در این دیدار گفت: اینطور نیست و از نظر شرایط سنی هنوز می‌توانم به داوری ادامه دهم. باید ببینیم با توجه به مصدومیتم و نظر کمیته داوران، چه اتفاقی می‌افتد ولی نظری بر خداحافظی ندارم.
خورشیدی در مورد تجربه قضاوت در دو دربی گفت: هر دو دربی جذابیت خاص خود را داشت، ولی مسابقه امروز خیلی عالی بود چراکه هر دو تیم فوتبال بازی کردند و شاهد صحنه‌های بسیار دیدنی و جذاب از استقلال و پرسپولیس بودیم و صحنه‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق شد که تماشاگران دو تیم و ما داوران از آن لذت بردیم.
او پیرامون مباحثی که درباره انتخاب داور خارجی وجود داشت و تاثیر این مسئله روی تیم داوری دربی عنوان کرد: خودم سعی کردم در این مدت کمتر سراغ رسانه‌ها و فضای مجازی بروم تا متوجه اظهارات سرمربیان و بازیکنان دو تیم نشوم ولی در چنین مسابقات جذابی، داوران ایرانی هم می‌توانند قضاوت کنند و این توانایی را دارند. ممکن است برخی باشگاه‌ها بخاطر فشارهایی که دارند، یک اظهار نظر داشته باشند که اشکالی ندارد ولی به هر دو تیم بخاطر این بازی تبریک می‌گویم.
257 251
نوشته حرف‌های در گوشی با داور جنجالی دربی ۱۰۱ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball . پدیدار شد.
برچسب‌ها:

حرف های گوشی داور جنجالی دربی ۱۰۱

به اشتراک بگذارید:

برترین اخبار امروز