پینتو، مدیر رم: تیلور قضاوت عادلانه‌ای در فینال لیگ اروپا نداشت

پینتو، مدیر رم: تیلور قضاوت عادلانه‌ای در فینال لیگ اروپا نداشت


- طرفداری | دیدار سویا و آاس رم در فینال لیگ اروپا 2022/23 پس از تساوی 1-1 در جریان بازی سرانجام با برد سویا در ضربات پنالتی به پایان رسید. ژوزه مورینیو، بازیکنان و هواداران رم پس از این بازی به شدت از قضاوت آنتونی تیلور ناراضی بودند. پس از اینکه آنتونی تیلور داور فینال لیگ اروپا توسط هواداران رم در فرودگاه مورد حمله قرار گرفت و ژوزه مورینیو هم به او توهین کرده بود، حالا تیاگو پینتو، مدیر این تیم می‌گوید عملکرد این داور در فینال لیگ اروپا با سویا “عادلانه” نبوده است.
تیاگو پینتو، مدیر رم در مصاحبه با خبرگزاری ANSA در این رابطه گفته است:
ما در آاس رم نمی‌خواهیم شکی به شایستگی تیم سویا داشته باشیم، معتقدیم که با حریفمان یک فینال عالی را انجام دادیم و به آنها و یوفا احترام می‌گذاریم.
وی در ادامه اظهار داشت:
عادت نداریم در این شرایط و بخصوص در این زمان که هواداران عصبانی هستند، اظهار نظر کنیم اما امروز بار دیگر بازی را تجزیه و تحلیل کردیم و کاملا مشخص است که داور قضاوت عادلانه‌ای در میدان مسابقه نداشته است.
صحبت‌های مدیر آاس رم به وضوح کمتر از آن حدی است که مورینیو و هواداران این تیم به عنوان بیانیه رسمی باشگاه انتظار داشتند. ژوزه مورینیو بلافاصله پس از پایان بازی و در کنفرانس خبری به شدت از عملکرد آنتونی تیلور انتقاد کرد و سپس در پارکینگ ورزشگاه و در حالیکه دوربین‌ها او را رصد می‌کردند، داور بازی را بی‌شرم خطاب کرد و او را مایۀ ننگ دانست.
این پایان ماجرا نبود و امروز ظهر هم در فرودگاه به این داور انگلیسی از سوی هواداران رم حمله شد. تیلور و خانواده اش در فرودگاه بوداپست آماده رفتن به انگلیس بودند که توسط گروهی از هواداران جالوروسی مورد شناسایی قرار گرفتند. پس از شناسایی تیلور تقریبا همه هواداران رم که در فرودگاه بودند به سمت او رفتند. آنها به این داور توهین کردند، عده ای به سمت او بطری آب پرتاب کردند و چند نفر قصد داشتند به او حمله فیزیکی کنند که در نهایت با ورود پلیس فرودگاه، تیلور و خانواده اش تحت محافظت آنها به سمت پرواز خود هدایت شدند.
نوشته پینتو، مدیر رم: تیلور قضاوت عادلانه‌ای در فینال لیگ اروپا نداشت اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball . پدیدار شد.
برچسب‌ها:

پینتو مدیر رم تیلور قضاوت عادلانه فینال لیگ اروپا نداشت

به اشتراک بگذارید:

برترین اخبار امروز