شفاف‌سازی درباره جدایی به سبک بنزما؛ به هواداران رئال چه پیامی بدهم؟/ در اینترنت زیاد حرف می‌زنند!

شفاف‌سازی درباره جدایی به سبک بنزما؛ به هواداران رئال چه پیامی بدهم؟/ در اینترنت زیاد حرف می‌زنند!


- کریم بنزما از تایید اینکه فصل آینده کجا بازی خواهد کرد، خودداری کرد اما شایعات زیادی مبنی بر پیوستن او با مبلغی هنگفت به تیم الاتحاد عربستان سعودی شنیده می‌شود.
نشریه اسپانیایی «آاس» مدعی است که بنزما پیشنهاد امضای قراردادی دو ساله معاف از مالیات دارد که می‌تواند هر فصل ۱۰۰ میلیون یورو درآمد داشته باشد. و آنها همچنین گزارش داده‌اند که او با هم‌تیمی سابقش کریستیانو رونالدو در مورد شرایط زندگی در این کشور حاشیه خلیج فارس و همچنین استاندارد این لیگ صحبت کرده است. حتی گفته شده بود که این بازیکن ۳۵ ساله روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی جدایی قریب‌الوقوع خود از برنابئو را اعلام خواهد کرد.
با این حال، ملی‌پوش فرانسوی نسبت به آینده خود هیچ اطلاعات دقیقی نداد و حتی اشاره کرد که می‌تواند به رابطه عاشقانه ۱۴ ساله خود با رئال ادامه دهد. بنزما در مراسم مارکا لیندا و کسب این جایزه پرافتخار گفت: «رئال را ترک کنم یا بمانم؟ در حال حاضر اینجا هستم، ما یک بازی روز شنبه داریم.» او افزود: «با هواداران رئال مادرید صحبت کنم؟ در مورد چه چیزی صحبت کنم؟ اگر الان در مادریدم چرا در مورد آینده حرف بزنم؟ اینترنت حرف زیادی می‌زند. واقعیت در اینترنت نیست.»
برنده توپ طلای ۲۰۲۲ با ابراز عشق به رئال و هواداران این باشگاه خاطرنشان کرد: «من به دوران حرفه‌ای خود بسیار افتخار می‌کنم. زمانی که با رئال قرارداد امضا کردم را به خاطر دارم. یک پسر ۲۱ ساله بودم. فقط به لذت بردن و کسب جام‌ها فکر می‌کردم و در نهایت می‌بینم که با رئال مادرید پیروزی‌های زیادی به دست آوردم.
من بچه بودم و آرزو داشتم روزی برای رئال مادرید بازی کنم. هیچ باشگاهی مانند رئال مادرید نیست، بازی در سانتیاگو برنابئو که بزرگ‌ترین بازیکنان در آن بازی کرده‌اند. این بهترین باشگاه تاریخ است. می‌دانم که هواداران رئال مادرید چقدر من را دوست دارند. این برای من خیلی ارزشمند است. من احساس می‌کنم هروقت که در زمین هستم بهترین تلاشم را برای آنها انجام می‌دهم. پیامی برای هواداران؟ یک، دو، سه، هالا مادرید.»
اگر بنزما تابستان امسال برود، به عنوان دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید از این باشگاه جدا خواهد شد. فقط رونالدو (۴۵۰) بیشتر از بنزما (۳۵۳) برای سپیدپوش‌ها گلزنی کرده است. و بنزما که ۲۴ جام مهم را با رئال به دست آورده، پنجمین بازیکنی است که بیشتری تعداد بازی را برای این باشگاه انجام داده است.
این مطالب را هم بخوانید:  بنزما از رئال مادرید جدا می شود/ پیشنهاد نجومی عربستانی‌ها کریم را وسوسه کرد؟ کریم نصف رونالدو حقوق می‌گیرد!/ سعودی‌ها و کهکشانی‌ها منتظر تصمیم کاپیتان
نوشته شفاف‌سازی درباره جدایی به سبک بنزما؛ به هواداران رئال چه پیامی بدهم؟/ در اینترنت زیاد حرف می‌زنند! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball . پدیدار شد.
برچسب‌ها:

شفاف سازی درباره جدایی سبک بنزما هواداران رئال چه پیامی بدهم اینترنت زیاد حرف زنند

به اشتراک بگذارید:

برترین اخبار امروز