شایعه یا واقعیت؛ راک به دنبال خرید باشگاه انگلیسی ساوتند یونایتد

شایعه یا واقعیت؛ راک به دنبال خرید باشگاه انگلیسی ساوتند یونایتد


- طرفداری | گمانه زنی‌ها در مورد اینکه دواین جانسون ملقب به “راک” احتمالاً مالک یک باشگاه فوتبال انگلیس به نام ساوتند یونایتد شود، بالا گرفته است. این بازیگر مشهور هالیوود و کشتی‌گیر حرفه‌ای سابق، با شهرت جهانی و نفوذ و منابع مالی که در اختیار دارد، می‌تواند تأثیر بزرگ و متحول کننده‌ای در آیندۀ این باشگاه داشته باشد.
به گزارش سایت GOAL، ساوتند یونایتد در حال حاضر در لیگ ملی، دسته پنجم فوتبال انگلیس حضور دارد. این باشگاه در ماه‌های اخیر با مشکلات مالی عدیده‌ای مواجه بوده و گزارش شده که جانسون علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در باشگاه و کمک به بازگشت آن به لیگ فوتبال است. هنوز هیچ خبری مبنی بر اینکه جانسون واقعاً قصد خرید ساوتند یونایتد را دارد، تایید نشده است. با این حال، این شایعات قطعاً هیجان و امید زیادی را در بین هواداران این تیم ایجاد کرده است. اگر جانسون باشگاه را بخرد، این یک اتفاق بزرگ خواهد بود، زیرا او یک ستاره جهانی است و مشارکت شخصی همانند او، بدون شک به ارتقای شهرت این تیم کمک شایانی خواهد کرد.
بر اساس گزارش‌های رسیده، مذاکرات بین کنسرسیومی از کارآفرینان محلی، از جمله سیمون جکسون و کریستوفر ترمینز از کیمورا کپیتال و مدیریت باشگاه صورت گرفته است. همچنین این کنسرسیوم با خود راک تماس گرفته و آنها علاقۀ شدیدی به ساخت مستندی با محوریت باشگاه ساوتند یونایتد پس از تایید تصاحب آن توسط دواین جانسون دارند. باشگاه ساوتند یونایتد یک باشگاه قدیمی در فوتبال انگلیس است که زمان تاسیس آن به سال 1906 می‌رسد. به دلیل تاریخچه ماهیگیری میگو در شهری که این باشگاه در آن قرار دارد، به این تیم لقب “میگوها” را داده‌اند.
فقط زمان مشخص خواهد کرد که آیا جانسون واقعاً ساوتند یونایتد را میخرد یا نه؟ اگر این اتفاق بیفتد و این ستارۀ فیلم‌های هالیوودی مالک این تیم انگلیسی شود، آن موقع جالب خواهد بود که او چگونه می‌خواهد این باشگاه را مدیریت کرده و به اهداف آن در فوتبال انگلیس کمک کند.
نوشته شایعه یا واقعیت؛ راک به دنبال خرید باشگاه انگلیسی ساوتند یونایتد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball . پدیدار شد.
برچسب‌ها:

شایعه یا واقعیت راک دنبال خرید باشگاه انگلیسی ساوتند یونایتد

به اشتراک بگذارید:

برترین اخبار امروز