فلاح: امیدوارم تیم امید با عنایتی طلسم چندین ساله را بشکند/ با اجازه پزشک به تمرین آمدم

فلاح: امیدوارم تیم امید با عنایتی طلسم چندین ساله را بشکند/ با اجازه پزشک به تمرین آمدم


- – اخبار ورزشی –
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سامان فلاح در حاشیه تمرین امروز (جمعه) تیم فوتبال امید اظهار داشت: اردوی ما از ظهر امروز آغاز شده است و امیدوارم طلسم چندین ساله (نرفتن به المپیک) را بشکنیم. با بازیکنان صحبت می‌کردیم که تجربه‌های قبلی را داریم و ان‌شاء‌الله بتوانیم با کادر فنی جدید کارمان را پیش ببریم و بهترین نتایج را از جام پیش رو شروع کنیم.عنایتی: اولین گزینه سرمربیگری در تیم امید بودم/ اختلافی بین کمیته و فدراسیون فوتبال وجود ندارد/ دنبال بهانه نیستم
وی در مورد شانس صعود تیم فوتبال امید به مسابقات المپیک تصریح کرد: بستگی به شرایط تیم و مسابقات دارد. ما که تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم.
مدافع تیم فوتبال امید درباره کار کردن با رضا عنایتی گفت: عنایتی از روز اول با ما رفاقت صمیمانه داشته است. او مربی بسیار خوبی است و امیدوارم بتواند با تیم امید بهترین نتایج را کسب کند.
فلاح راجع به شرایطش پس از مصدومیت خاطر نشان کرد: دوران نقاهت را پشت سر گذاشتم و با اجازه پزشک به تمرین آمدم و مشکلی برای بازی‌ کردن ندارم.
انتهای پیام/
نوشته فلاح: امیدوارم تیم امید با عنایتی طلسم چندین ساله را بشکند/ با اجازه پزشک به تمرین آمدم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball . پدیدار شد.
برچسب‌ها:

فلاح امیدوارم تیم امید عنایتی طلسم چندین ساله را بشکند اجازه پزشک تمرین آمدم

به اشتراک بگذارید:

برترین اخبار امروز