رئال مادرید از آینده بنزما مطمئن نیست؛ احتمال جدایی همچنان وجود دارد

رئال مادرید از آینده بنزما مطمئن نیست؛ احتمال جدایی همچنان وجود دارد


- طرفداری | در حالی که کریم بنزما در آستانه جدایی از رئال مادرید بود، روز گذشته اعلام شد او از تصمیم خود منصرف شده است. پس از جلسه مدیران باشگاه با آنچلوتی ابهامات در مورد آینده بنزما همچنان باقی مانده است.
به گزارش اتلتیک؛ در مورد جدایی کریم بنزما تردید وجود دارد و افراد ارشد باشگاه از تصمیم نهایی مهاجم فرانسوی مطمئن نیستند. روز پنج‌شنبه منابع نزدیک به باشگاه و افراد نزدیک به کادر مربی‌گری رئال مادرید به اتلتیک گفتند که بنزما رئال مادرید را ترک خواهد کرد. در همان روز، جلسه‌ای بین آنچلوتی و مدیران باشگاه برگزار شد و در این جلسه برای همه مشخص بود که بنزما به پایان دوران خود در مادرید رسیده است، حتی در تماس با نزدیکان بنزما، اتلتیک تاییدیه جدایی او را دریافت کرد.
پس از مصاحبه بنزما با مارکا، یکی از مدیران ارشد رئال مادرید به اتلتیک گفته است هیچ ایده‌ای از ماندن یا رفتن بنزما ندارد. او مدعی است اخبار منتشر شده مبنی بر ماندگاری بنزما نیز حقیقت ندارند. با وجود سردرگمی در مورد آینده بنزما، کارلو آنچلوتی در جلسه با مدیران، نام هری کین را مطرح کرده است و دوست دارد مهاجم جدیدی به باشگاه اضافه شود. هیئت مدیره باشگاه نیز به سرمربی ایتالیایی گفتند که تمامی تلاش خود را برای خرید کین انجام خواهند داد، هر چند خرید مهاجم تاتنهام سخت خواهد بود. در این جلسه همچنین به آنچلوتی تضمین داده شد که فصل آینده هم هدایت رئال مادرید را برعهده خواهد داشت.
نوشته رئال مادرید از آینده بنزما مطمئن نیست؛ احتمال جدایی همچنان وجود دارد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball . پدیدار شد.
برچسب‌ها:

رئال مادرید آینده بنزما مطمئن نیست احتمال جدایی همچنان وجود دارد

به اشتراک بگذارید:

برترین اخبار امروز