Telegram

خدمات تلگرام (Telegram Services)

خدمات تلگرام (Telegram Services)

تلگرام (Telegram) یک سرویس پیام‌رسان متن‌باز چندسکویی مبتنی بر پردازش ابری است. تلگرام به طور رسمی برای پلتفورم‌های اندروید (Androidویندوز (Windowsویندوز فون (Windows Phoneلینوکس (Linux) و آی‌اواس (IOS) در دسترس است. نرم‌افزارهای کلاینت غیررسمی برای نسخه وب، نسخه اواس ده، لینوکس و یک کلاینت دسکتاپ مایکروسافت ویندوز از توسعه‌دهنده‌های مستقل که از رابط برنامه‌نویسی کاربردی تلگرام استفاده می‌کنند، در دسترس هستند. کاربران عادی در آن، امکان ارسال پیام، عکس، ویدئو و همه گونه فایل خودویرانگر و رمزنگاری‌شده‌ای را تا حجم ۲گیگابایت دارند.

نرم افزار تلگرام توسط دو برادر با نام‌های پاول دورف و نیکلای دورف به بازار آمد. خدمات تلگرام آریالینک شامل تولید محتوای متنی و چندرسانه‌ای به علاوه اشتراک گذاری منظم و زمانبندی شده، تبلیغات در کانالهای پربازدید و پرطرفدار فارسی، ارسال اتوماتیک پیامهای تبلیغاتی برای بازار و یا مخاطبان هدف، افزایش ممبر (عضو) کانال و گروه‌ها، طراحی و ساخت ربات‌های مستقل و در ارتباط با وبسایت و ده‌ها خدمت دیگر برای این پیامرسان دوست‌داشتنی می‌باشد.

تلگرام

مزایای تلگرام

تلگرام یک شبکه اجتماعی محبوب با بیش از 700میلیون کاربر فعال است که مزایای بسیار زیادی دارد که برخی از آنها را در زیر برای شما لیست کرده‌ایم:

  • امنیت بالا: با استفاده از رمزگذاری نهان، اطلاعات شما را درحین ارسال و دریافت پیام‌ها به شکل رمزگذاری شده نگه میدارد.
  • سرعت بالا: با استفاده از سرورهای قدرتمند خود، پاسخگویی سریع و سرعت بسیار بالایی در انتقال پیام‌ها و فایل‌های حجیم دارد.
  • قابلیت استفاده در چندین دستگاه: با استفاده از یک حساب کاربری میتوانید به آسانی در چندین دستگاه به اکانت خود متصل شوید.
  • قابل استفاده بر روی تمام سیستم عامل ها: برای تمامی سیستم عامل‌های مختلف (اندروید، iOS، ویندوز، لینوکس) قابل دسترس می‌باشد.
  • قابل استفاده بدون نصب: با استفاده از نسخه وب، این امکان را خواهید داشت که بدون نصب نسخه دسکتاپ، از آن استفاده کنید.
  • قابلیت ایجاد گروه های بزرگ: در آن می‌توانید گروه‌های بزرگ با تعداد اعضای بالا ایجاد کرده و به آسانی با آن‌ها در ارتباط باشید.
  • قابلیت استفاده از ربات های خودکار: در آن می‌توانید ربات‌های خودکار برای خود بسازید و آن‌ها را به منظور پاسخ دادن به سوالات و درخواست های کاربران و یا ارائه خدمات خاص به آنها به کار بگیرید.

خدمات تلگرام

تلگرام

خدمات تلگرام شامل امکاناتی است که توسط این وب سایت (Web Site) یا برنامه (Application) ارائه می‌شود. از جمله خدماتی که در آن به کاربران ارائه میشود امکان ارسال پیام، تماس صوتی و تصویری، ارسال فایل، ساخت گروه‌های چت، ساخت کانال‌های اشتراک گذاری محتوا و بسیاری موارد دیگر می‌باشد. همچنین این اپ به کاربران خود این اجازه را می‌دهد تا با استفاده از ربات‌های خودکار، به صورت اتوماتیک برخی از کارهای روزمره خود را به انجام رسانده و با دستورات ساده آن‌ها را کنترل کنند.

از دیگر امکاناتی که این شبکه اجتماعی جذاب در اختیار کاربران خود قرار میدهد میشود به امکان ساخت چت محرمانه که با پروتکل‌های امنیتی MTproto رمزگذاری میشوند نیز اشاره کرد.

تلگرام مارکتینگ

تلگرام مارکتینگ یک روش تبلیغاتی است که با استفاده از پلتفرم تلگرام به منظور جذب مخاطبان و یا ارائه خدمات و فروش محصولات انجام می‌گیرد. در این روش کانال‌های تلگرام به عنوان ابزاری بسیار قدرتمند برای بازاریابی و تبلیغات استفاده می‌شوند. با این روش، شما می‌توانید به شکلی هدفمند و دقیق به مخاطبان خود پیام‌های تبلیغاتی را ارسال کنید و موجب افزایش فروش خودتان بشوید. برای دست‌یابی به نتایج بهتر، باید استراتژی مناسبی را طراحی کرده و با به کارگیری از ابزارهای مناسب، پست‌ها و پوسترهای جذاب و قابل توجهی را در کانال خود به انتشار برسانید.

تلگرام

آریالینک با سابقه طولانی در زمینه های دیجیتال مارکتینگ، آماده ارائه خدمات تلگرام به شما عزیزانی است که به دنبال تحول در کسب و کار، بیشتر دیده شدن و درنتیجه افزایش میزان فروش خود هستید.

Scroll to Top