Perfessional-Seo

سئو تخصصی و فنی

سئو تخصصی و فنی

با توجه به فعال‌تر شدن جامعه برای طراحی و راه اندای وب سایت و همچنین گرم شدن بازار سئو، متاسفانه برخی افراد غیر متخصص برای کسب درآمد به هر ریسمانی چنگ زده و به عنوان سئوکار خود را معرفی کرده و با شوربختی نه تنها موجب پایین آوردن امتیازات یک وب سایت میشوند بلکه بعضا موجب دریافت کارت زرد و قرمز و شرایط پنالتی گوگل هم میگردند.

اگر سایتی دارید که قبلا به اسم سئو شده اما در عمل اتفاق خاصی نیوفتاده و سایت شما در صفحه یک گوگل نیست یا به مشکلات و جریمه‌های گوگلی برخورد کرده‌اید، کافیست آن را به تیم مجرب آریالینک بسپارید. ما در یک بازه زمانی 6 الی 9 ماهه وب سایت شما را بازنویسی، ساختار کدینگ، بانک اطلاعات، سرور یا سرورمجازی و تنظیمات سایت شما را اصلاح، محتوای آن را در صورت نیاز بازنویسی و سئو تخصصی میکنیم و در نهایت شما را به صفحه اول گوگل میرسانیم.

سئو تخصصی به مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و روش‌های بهینه‌سازی محتوا و سایت گفته میشود که به منظور جلب ترافیک آگاهانه و کاربران با کیفیت انجام میگیرد. این متدها شامل استفاده از کلمات کلیدی مناسب، تولید محتوای باکیفیت، بهینه‌سازی عنوان صفحات، بهینه‌سازی عکس‌ها و فایل‌های صوتی و ویدئویی، بهینه‌سازی سرعت بارگذاری صفحات، استفاده از لینک‌های داخلی و خارجی مناسب و… میشود. با استفاده از سئو تخصصی، محتوای سایت شما در نتایج جستجوگرها بالاتر قرار خواهد گرفت و تعداد بازدیدکنندگان شما نسبت به رقبای خودتان افزایش پیدا خواهد کرد.

پنالتی شدن در سئو

 سئو تخصصی

پنالتی شدن در سئو توسط گوگل زمانی رخ میدهد که شما اشتباهی در فرآیند سئو وب سایت خود انجام داده باشید که منجربه جریمه شدن توسط گوگل یا همان پنالتی گوگل شود، برخی تکنیک‌های سئو کلاه سیاه مثل گرفتن بک‌لینک‌های مشکوک یا استفاده بیش از اندازه از کلمات کلیدی میتوانند از دلایل پنالتی شدن سایت شما باشند.

پنالتی شدن گوگل میتواند حذف شدن سایت از صفحه نتایج جستجو را در پی داشته باشد یا رتبه سایت شما را برای کلمات کلیدی موردنظرتان به طرز چشمگیری کاهش دهد. هنگامی که سایت شما توسط گوگل پنالتی شود، مخاطبان مورد نظر شما را در نتایج سرچ گوگل پیدا نمیکنند و زمانی که برای مخاطب نامرئی باشید، ترافیک و درنتیجه درآمد شما کاهش پیدا خواهد کرد.

بازنویسی سئو تخصصی

Perfessional-Seo

بازنویسی سئو تخصصی به معنی بازنویسی محتوای وبسایت با هدف بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام میگیرد. در بازنویسی سئو تخصصی، محتوای قبلی سایت شما با تغییرات و بهبودهای لازم، از نو نوشته می‌شود تا کلمات کلیدی مناسب و بهینه شده و بر اساس الگوریتم‌های جدید موتورهای جستجو قرار بگیرد. بازنویسی سئو تخصصی به منزله یک استراتژی سئو تخصصی برای بهبود رتبه سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو استفاده می‌گردد.

مزایای سئو تخصصی

  • افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو: با سئو تخصصی، رتبه سایت شما در صفحات نتایج سرچ موتورهای جستجو افزایش پیدا کرده و بالاترین رتبه را در صفحات نمایش نتایج کسب خواهد کرد.
  • جذب ترافیک آگاهانه: با سئو تخصصی، ترافیک وبسایت شما به شکل هدفمند و آگاهانه افزایش پیدا می‌کند. این به معنی جذب کاربران واقعی است که به دنبال محصولات یا خدمات شما هستند.
  • افزایش فروش: با جذب ترافیک هدفمند، فرصت برای افزایش فروش شما هم بالاتر میرود. با سئو تخصصی، به نوعی شما گفتگو با مخاطبان خود را آغاز کرده و آنان را به خرید ترغیب می‌کنید.
  • حضور قابل توجه در فضای آنلاین: با سئو تخصصی، شما در فضای آنلاین به شکل قابل توجهی حضور پیدا می‌کنید. این به معنای افزایش اعتبار سایت و همچنین شناخته‌تر شدن برندتان میباشد.
  • کاهش هزینه‌های تبلیغاتی: با افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجوگر و جذب ترافیک آگاهانه، نیاز به تبلیغات پرهزینه کمتر خواهد بود. این به معنای افزایش بازده سرمایه گذاری و همچنین کاهش هزینه‌های تبلیغاتی شما میباشد.
  • رقابت پذیر بودن: با سئو تخصصی، شما در میدان رقابت با رقبای خودتان قابل پذیرش‌تر هستید. یعنی دست یابی به بالاترین رتبه در صفحات نمایش نتایج جستجو در انتظار سایت شما خواهد بود.

Perfessional-Seo

گروه آریالینک با سابقه بیش از 15سال در زمینه طراحی سایت و سئو تخصصی، آماده رفع مشکلات وبسایت شما به صورت حرفه‌ای میباشد.

Scroll to Top