Organization-Website

طراحی سایت سازمانی

طراحی سایت سازمانی

طراحی سایت سازمانی، طراحی وبسایت سازمانی، طراحی وب سایت سازمانی، راه اندازی سایت سازمانی، راه اندازی وبسایت سازمانی، راه اندازی وب سایت سازمانی و… همگی از جمله عباراتی متفاوت اما با مفهومی یکسان می‌باشند.

طراحی سایت سازمانی مناسب تمامی سازمان‌های دولتی، نیمه دولتی (خصولتی) و خصوصی است که فعالیت‌های سازمانی دارند. یکی از مشکلات بزرگ سازمان‌های قدیمی کوچک ویا بزرگ نداشتن زیرساخت ارتباطی در درون سازمان و البته عدم وجود فضایی برای معرفی و ارائه خدمات به مخاطبان یا مشتریان آن سازمان است. آریالینک با طراحی و توسعه وبسايت‌هاي سازماني سفارشی میتواند تمامی نیازهای یک سازمان را برطرف نماید.

سایت سازمانی وب سایتی است که به منظور نمایش اطلاعات و خدمات مربوط به یک سازمان یا شرکت طراحی شده است. این سایت‌ها به عنوان یک پلتفرم برای ارائه اطلاعات به مشتریان، مخاطبین و علاقه مندان به فعالیت‌های سازمانی مورد استفاده قرار میگیرند. در این مدل از سایت‌ها، اطلاعات مختلف در مورد خدمات، ماموریت، تاریخچه، تحقیقات و توسعه پروژه‌ها و سایر فعالیت‌های سازمان قابل دسترس است. هدف اصلی طراحی سایت سازمانی، جذب نظر کاربران و همچنین رشد تجارت و کسب و کار است.

امروزه دنیای کسب و کار به شکلی پیشرفت کرده که داشتن یک سایت سازمانی از لازمه های پیشبرد تجارت و برگ برنده ای برای کسب و کارهای سازمانی بزرگ محسوب میشود.

در حقیقت این‌گونه است که برای تجارت واقعی خود میتوانید از بستر دنیای آنلاین استفاده نموده و یک پایگاه اینترنتی (وبسایت) بسازید که کالا و یا خدمات خود را نه تنها در سطح شهر و خیابان، بلکه در سراسر کشور و حتی سرتاسر این کره‌ی خاکی به معرفی عموم برسانید.

در مجموعه آریالینک میتوانید با استفاده از سیستم‌های سایت ساز و همچنین تجربه و مهارت یک تیم حرفه ای در حوزه طراحی وب (Web Design) به صورت 0 تا 100 کدنویسی اختصاصی داشته باشید.

طراحی سایت سازمانی برای افراد حقوقی و یا شرکت‌های تجاری بسیار مناسب و بعضا لازم و ضروری است. این گونه از وبسایت‌ها عموما به عنوان یک ویترین آنلاین برای معرفی سازمان‌ها، خدمات آنها و یک راه ارتباطی است که بتواند به صورت 24ساعته به مخاطبانشان نمایش داده شود. وب سایتهای سازمانی معمولا ساده، سریع و سبک هستند و از طرح رنگ سازمانی شرکت پیروی میکنند.

چرا باید طراحی سایت سازمانی انجام بدهیم؟

 

طراحی-سایت-سازمانی

سازمان‌ها و شرکت‌ها عموما تجارت‌های بزرگ و هدفمندی را دنبال میکنند. به منظور دستیابی به جایگاه کنونی خود مسلما راهبردهای تبلیغاتی خاصی را در پیش گرفته اند و ارزش و اعتبار ویژه ای برای خود به وجود آورده اند، ولو اینکه در سطح یک شهر کوچک باشد. با طراحی سایت سازمانی این ارزش و اعتبار به میزان بسیار قابل توجهی افزایش پیدا میکند، تا جاییکه در دنیای امروزی داشتن یک سایت سازمانی از لازمه های پیشرفت بیشتر یک بیزینس محسوب میشود.

پس اگر شما هم فکر میکنید که کسب و کارتان به تحول نیاز دارد و درصددید که بیشتر دیده شوید و درنتیجه‌ی آن درامد بالاتری داشته باشید، هرچه سریعتر با تیم آریالینک تماس گرفته و نسخه الکترونیکی سازمان واقعی خود را بسازید.

طراحی سایت سازمانی برای چه اشخاصی (حقیقی و حقوقی) مناسب است؟

کاندیدای وبسایت فروشگاهی

طیف کاندیدای مناسب برای راه اندازی یک وبسایت سازمانی محدود به هیچ شخص و سازمانی نیست. هرکس با درنظر گرفتن مدل کسب و کار خود میتواند یکی از بی‌شمار اعضای دارنده‌ی یک سایت سازمانی باشد.

هر فرد حقیقی یا حقوقی (سازمان ها، شرکت‌ها و…) با هر رده‌ی سنی و حتی بدون داشتن یک شرکت یا سازمان فیزیکی، میتواند به آسانی سایت سازمانی خود را داشته باشد و در دنیای اینترنت محصولات یا خدمات خود را معرفی کند.

اما به طور معمول شرکت‌های سازمان یافته کاندیدای اصلی این مدل طراحی سایت محسوب میشوند. شرکت‌های سازمان یافته به مجموعه شرکت‌هایی گفته میشود که در نقاط مختلفی مستقر شده اند ولی هدف یکسانی را دنبال میکنند.

شما همین حالا هم میتوانید سایت سازمانی خود را به صورت رایگان توسط بسیاری از سایت سازهای رایگان در سراسر وب در عرض چند دقیقه تا چند ساعت تولید کنید.

اما نکته اینجاست که چنین وبسایت‌های سازمانی رایگانی برای شما مفید، کاربردی و قابل استفاده هستند و یا بیشتر جنبه تبلیغاتی و شعاف دارند؟ و آیا در دنیای واقعی تجارت جایگاهی دارند یا خیر؟

اگر بخواهیم در ساده ترین حالت این مدل سایت‌های سازمانی رایگان را شرح دهیم، میتوانیم بگوییم دقیقا مثل آن است که بگوییم شما یک ماکت از ماشین را خریداری نموده اید و نه خود ماشین را! البته این شرح کوتاه دلایل بسیار زیادی با خود به همراه دارد که در زیر به برخی از مهم ترین آنها میپردازیم.

مزایای سایت سازمانی رایگان

سایت فروشگاهی رایگان

اصولا طراحی سایت سازمانی نیاز به صرف هزینه، زمان و آماده سازی و تولید محتوا و غیره دارد. بله البته که اینطور است اما قطعا نتیجه خیلی بهتر و کارآمدتری هم خواهید گرفت. اما لزوما دلیل نمیشود که هر کسی حداقل در مراحل اول و به عنوان تست و دست گرمی هم که شده علاقه به صرف هزینه داشته باشد. در این مواقع معمولا افراد از سایت‌سازهای رایگان برای شروع استفاده میکنند و تا زمانی که کاملا با فضای کار در اینترنت و وبسایت اینترنتی آشنا شوند این رویه را ادامه میدهند اما قطعا برای انجام یک کار حرفه ای و درست میبایست اقدام به طراحی سایت سازمانی اختصاصی نمایند.

در زیر با برخی از مزایای سایتهایی که قابلیت سایت سازی آنلاین دارند آشنا خواهید شد.

  • خیلی سریع آماده و راه اندازی میشوند
  • نیاز به هاست و دامین ندارند
  • رایگان هستند و هیچ نیازی به صرف هزینه ندارند
  • نیاز به طراحی سایت سازمانی به طور خاص ندارید
  • برای دستگرمی و تمرین جهت کارکردن با یک سایت سازمانی حرفه ای مفید هستند
  • شما و ذهنتان را برای داشتن یک سایت سازمانی اینترنتی واقعی آماده میکنند

معایب سایت سازمانی رایگان

همیشه طراحی سایت سازمانی توسط پایگاه‌های سایت‌ساز دارای یک سری نقص و مشکلات مشخص هست که باعث میشود در عمل برای افرادی که واقعا قصد طراحی سایت سازمانی دارند یا به طور جدی میخواهند تبلیغات اینترنتی را تجربه کنند مفید و مناسب نیست. در زیر به تعدادی از این مشکلات اشاره شده است:

  • آپشن ها، انتخاب‌ها و گزینه های بسیار کمی برای تنظیم و تغییر دارند
  • اکثرا شبیه به هم هستند و از سیستم‌ها و پلتفرم های مشابه استفاده میکنند
  • قالب های غیر حرفه ای و ضعیفی دارند
  • عموما طرح و گرافیک بسیار مبتدیانه ای دارند
  • دامنه اصلی به نام شما نیست و شما تنها یک زیرمجموعه از سایت اصلی محسوب میشوید (سرقفلی برای شما نیست)
  • نماد اعتماد الکترونیکی یا به طور کلی ندارد و یا دست کم به نام شما نیست
  • معمولا وبسایت هایی که خدمات ساخت رایگان سایت سازمانی را به کاربرانشان میدهند در قسمت های مختلفی از سایت، علامت، عبارت، لینک، یا نشانی از خود باقی میگذارند که نشان دهند سازنده‌ی این سایت سازمانی کیست (بک لینک رایگان برای خودشان میسازند)
  • در برخی موارد حتی دیده شده صاحبان سایت هایی که سایت‌سازهای رایگان ارائه میدهند از کد های مخرب یا سواستفاده کننده به نفع خود در ساختار کدهای سایت‌های رایگان ساخته شده استفاده میکنند که عواقب بسیار بدی به لحاظ کیفی و امنیتی برای شما خواهد داشت
  • در بهترین حالت که محدودیت های بسیار کم مثل امکان اضافه کردن نامحدود محصولات و محتوا به شما بدهند، به شدت در زیر بار ورودی کابران با تعداد بالا به مشکل برمیخورند و اکثرا دیده شده که سایت های آنها قطع و خارج از سرویس دهی میشود. چراکه تعداد زیادی سایت سازمانی رایگان را روی یک سرور نگهداری کرده و موجب کاهش کیفیت خدمات دهی میشوند
  • عموما مردم به وبسایت هایی که از سایت سازهای رایگان استفاده کرده اند اطمینان نمیکنند و ترجیح میدهند به سایت سازمانی اینترنتی معتبر که نام اصلی سایت (دامین) با نام سازمان یکی هست اعتماد کنند، نه به سایت سازمانی که زیرمجموعه‌ی یک وبسایت دیگر است
  • و ده‌ها دلیل دیگری که تشریح آن از حوصله‌ی این متن خارج است

طراحی سایت سازمانی چه تاثیری در یک تجارت و کسب و کار دارد؟

سایت-سازمانی

همانگونه که نصب یک تابلوی جذاب در سردر یک فروشگاه میتواند معرف نوع کسب و کار شما باشد و در میزان ورودی مشتریان تاثیر گذار است، و همچنین همانگونه که یک کارت تبلیغاتی میتواند شما را به افراد مختلف بشناساند، طراحی سایت سازمانی هم یک معرف فوق العاده تجارت و کسب و کار شما میباشد.

با طراحی سایت سازمانی میتوان یک کسب و کار واقعی را در دنیای مجازی پایه گذاری کرد و با ریسک بسیار پایین به معرفی مدل کسب و کار خود به عموم پرداخت.

در دنیای امروز برای ارزش نهادن به یک تجارت و درنظر داشتن رفاه حال عموم مردم، لازمه‌ی داشتن یک سایت سازمانی کاملا محسوس است.

طراحی سایت سازمانی چقدر هزینه دارد؟

سایت-سازمانی

در بسیاری مواقع در روزمرگی هایمان برای بیان مقاصد خود از استعارات و ضرب المثل‌ها استفاده میکنیم. بیان این ضرب المثل در بحث طراحی سایت سازمانی اینطور معنی میدهد که هرچقدر پول بدهید همانقدر هم آش میخورید

به منظور داشتن محصولات بیشتر در یک کسب و کار، نیاز دارید تا وسعت مغازه‌ی خود را گسترش داده و بزرگتر کنید. اگر بخواهید نور مغازه بیشتر باشد طبعا باید تعداد لامپ های بیشتری استفاده کنید. اگر بخواهید تغییرات آب و هوا مشتریان شما را اذیت نکند، باید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به کار بگیرید.

بنابراین طراحی سایت سازمانی نیز نرخ ثابت و معینی ندارد. علاوه بر این طراحی سایت یا در این موضوع مشخص (طراحی سایت سازمانی) یک نوع هنر به حسابمی‌آید. و همانگونه که میدانید ارزش کار یک هنرمند محدود به هزینه نمیشود و هر شخص و سازمانی بسته به میزان تبحر و تجربه خود دستمزد مخصوص به خود را از مشتری طلب میکند.

اما طبق استانداردهای تجاری مرتبط با حرفه‌ی طراحی و برنامه نویسی تحت وب که از طرف سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مصوب شده، بابت انواع طراحی و برنامه نویسی تحت وب از جمله طراحی سایت سازمانی با توجه به امکانات، نوع سیستم و پلتفرم استفاده شده، کیفیت طراحی و… دستمزدهای مشخصی تعیین گردیده است.

البته باتوجه به شرایط اقتصادی روز، معمولا سازمان‌ها و طراحان حرفه‌ای برای رفاه حال مشتریان و افزایش قدرت خرید و همچنین ایجاد فضای رقابتی به نفع مشتری در بازار کار مبالغی پایین تر از نرخ مصوبه در اتحادیه را در دستمزدهای خود لحاظ میکنند.

دلایل اختلاف قیمت برای طراحی سایت سازمانی چیست؟

سایت-سازمانی

همانگونه که در بالا هم توضیح داده شد، راه اندازی سایت سازمانی به عوامل گوناگونی برای ارزشگذاری بستگی دارد. اینکه شما چه میزان محتوا و با چه آپشنالی بخواهید در سایت خود داشته باشید، اینکه چه خدمات و تا چه میزان از آن بخواهید در سایت خود بکار گیرید و بسیاری موارد دیگر در تعیین نرخ طراحی فروشگاه سازمانی موثر است.

همچنین چنانچه بخواهید در صفحات گوگل بالاتر از هزاران وبسایت سازمانی دیگر باشید و درنتیجه بیشتر دیده شوید، باید سئو حرفه ای را در سایت خود رعایت کنید. انجام چنین نکات کاربردی نیازمند دانش حرفه ای در این زمینه میباشد.

البته هیچ نیازی نیست که نگران این نکات تخصصی باشید. چراکه کسب و کارهای متفاوت به این دلیل وجود دارند که ما نمیتوانیم همه کارها را به تنهایی انجام دهیم و درواقع به این دلیل هزینه میکنیم که دستیابی به یک نیاز با پرداخت هزینه‌ی آن در بسیاری موارد به صرفه تر از زمان گذاشتن برای یادگیری آن است.

طراحی سایت سازمانی چقدر زمان میبرد؟

زمان ساخت فروشگاه آنلاین

مدت زمان طراحی سایت سازمانی بسته به میزان نیاز مشتری و اینکه چه امکانات و ویژگی هایی را برای سایت سازمانی خود بخواهد، متغیر است. اما عموما درصورت درخواست ساده ترین سایت سازمانی، به زمانی در حدود 1 الی 2 هفته نیاز است.

همچنین درصورتیکه نیاز به دیزاین (Design) و آپشنال (Optional) های بیشتر و بهتر و اختصاصی تری داشته باشید این مدت زمان به مراتب بیشتر خواهد بود، تا جایی که طراحی سایت سازمانی حرفه ای میتواند تا 6 ماه و یا حتی بیشتر هم زمان ببرد.

پس به شکل کلی برای طراحی سایت سازمانی بسته به میزان پروژه انتخابی زمانی از 1 هفته تا 1 سال نیاز خواهد بود.

مزایا و معایب طراحی سایت سازمانی چیست؟

مزایا و معایب طراحی سایت فروشگاهی

فواید ساخت و طراحی سایت سازمانی به اندازه ای مهم و کاربردی است که ساخت یک سایت سازمانی امروزه یکی از نیازهای اساسی پیشبرد یک کسب و کار محسوب میشود. در اینجا برخی از مهم ترین مزیت های طراحی سایت سازمانی را برمیشماریم.

مزایای طراحی سایت سازمانی

و اما مزایای طراحی سایت سازمانی! بسیاری افراد ممکن است این سوال در ذهنشان ایجاد شود که آیا طراحی سایت سازمانی واقعا مزیت های خاصی دارد که با مدلهای دیگر طراحی آن را متفاوت نماید؟ پاسخ خیلی ساده است، بله. طراحی سایت سازمانی اختصاصی میتواند فواید و مزایای فوق العاده زیادی را به شما و البته کسب و کارتان ارائه دهد. در واقع طراحی سایت سازمانی دروازه ورود به تبلیغات آنلاین و معرفی یک کسب و کار به صورت جدی و حرفه ای در فضای فعال و پویای اینترنت است. حال به بیان مواردی چند از فواید و مزایای طراحی سایت سازمانی میپردازیم:

  • امکان دسترسی آسان مشتری به سایت شما در بستری به نام اینترنت
  • امکان معرفی خدمات و محصولات بدون نیاز به داشتن یک شرکت یا سازمان فیزیکی
  • امکان تبلیغ در هر زمان از شبانه روز و بدون تعطیلی و استراحت
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه های اضافی برای مکان، اجاره، نیروی انسانی اضافه و… میتواند از مهمترین فواید طراحی سایت سازمانی باشد
  • یک تبلیغ دائمی و هدفمند با هزینه‌ی یکباره و کاهش هزینه های بازاریابی
  • عدم محدودیت به یک مکان و گستردگی سایت در سطح جهانی
  • امکان بهینه سازی فرایند کسب و کار و هدفمند سازی تجارت
  • رشد بسیار سریع تر تجارت و کسب و کار و درنتیجه افزایش درامد
  • راه اندازی بسیار سریع تر به نسبت فروشگاه های فیزیکی از دیگر مزایای طراحی سایت سازمانی است
  • افزایش بازدهی فرایند تجاری و حذف کاغذبازی از مزیتهای دیگر طراحی سایت سازمانی ست
  • پرستیژ بالا و دارایی از یک اعتبار و اعتماد حتی تا سطح بین المللی
  • امکان مدیریت آسان در صورت سپردن روند طراحی به یک تیم کاربلد و حرفه ای
  • به روز بودن و همچنین پیشی گرفتن از سایر رقبای فیزیکی و حتی مجازی در صورت بکارگیری یک سئو حرفه ای
  • استفاده از امکانات و مزایای تبلیغاتی به شکل مادام العمر
  • امکان ارتباط سریع با مشتریان و رفع نیازهایشان به صورت 24ساعته از مزیت های جالب طراحی سایت سازمانی است

طراحی سایت سازمانی همانند هر فرایند دیگری دارای معایبی نیز است که در زیر به برخی از آنها اشاره میکنیم.

معایب طراحی سایت سازمانی

واقعیت اینجاست که طراحی سایت سازمانی به خودی خود نمیتواند 100% مسیر موفقیت در معرفی اینترنتی شما را طی نماید و قطعا شما به فعالیتهای متنوع و متفاوتی برای به موفقیت رساندن شرکت و سازمان خودتان نیاز خواهید داشت. البته که برخی موارد هم هستند که اگر با ریزبینی زیاد و حساسیت بالا به مسئله نگاه کنیم میتواند جزو معایب طراحی سایت سازمانی محسوب شوند که در زیر به آنها اشاره شده است:

  • سایت سازمانی درون فضایی کاملا رقابتی قرار گرفته و برای بهتر دیده شدن باید تلاش زیادی برای آن صورت گیرد
  • در صورتی که سایت دچار اشکال تکنیکی شود، ممکن است تا زمان رفع مشکل تمامی سایت از دسترس خارج شود
  • عدم امکان ارتباط سریع با مشتریان در هر زمان با توجه به عدم صبوری مشتریان
  • محبوبیت کمتر سایت سازمانی در مقایسه با شرکت فیزیکالی

پرسش‌ها و پاسخ های متداول راجع به طراحی سایت سازمانی

سوالات متداول طراحی سایت فروشگاهی

چگونه میتوانم پس از طراحی سایت سازمانی آن را در صفحه اول گوگل مشاهده کنم؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که اجرای یک سئوی حرفه ای تنها گزینه مناسب و مقرون به صرفه پیش روست. گوگل از الگوریتم های مخصوصی برای اینکار استفاده میکند که فهم چنین الگوریتم هایی برای عموم مشکل است. اما با تکرار تولید محتوای یونیک و تمرکز بر روی عبارات کلیدی خاص میتوان خود را پیشتر از سایر رقبا در گوگل قرار داد.

امنیت طراحی سایت سازمانی به چه عواملی بستگی دارد؟

به طور کلی در بحث طراحی سایت سازمانی میزان امنیت یک وبسایت سازمانی بیشتر به نحوه طراحی مجری طرح بازخواهد گشت. البته شما به عنوان مدیر سایت نیز باید نکات امنیتی را رعایت کرده و رمزهای عبوری خود را در اختیار افرد ناشناس قرار ندهید.

چگونه میتوانم برای طراحی سایت سازمانی خودم به آریالینک اعتماد کنم؟

شما همراهان عزیز میتوانید برای اطمینان از عملکرد و مهارت تیم آریالینک که بیش از 15سال سابقه و تجربه را به همراه دارد به صفحه “درباره ما” مراجعه نموده و برخی از صدها پروژه به پایان رسیده را در آنجا مشاهده کنید. به شما اطمینان خواهیم داد تا با رضایت کامل گزینه‌ی بعدی این لیست بلند بالا خواهید شد.

آریالینک چه هاستی را برای طراحی سایت سازمانی پیشنهاد میکند؟

هاست لینوکس یا هاست ویندوز یا سرور مجازی یا سرور اختصاصی همگی میتوانند گزینه‌های مناسبی برای طراحی سایت سازمانی به حساب بیایند، اما کدام یک از این موارد با چه مشخصاتی برای طراحی سایت سازمانی پیشنهاد شود کاملا بستگی به حجم محصولات یا خدمات، میزان مخاطب، هدف پروژه البته با توجه به سناریوهای تبلیغاتی، سئو و… و همچنین میزان بودجه شما دارد.

آریالینک چه دامینی را برای طراحی سایت سازمانی پیشنهاد میدهد؟

در انتخاب دامین برای طراحی سایت سازمانی به طور کلی بهتر است از تعداد حروف پایین تر استفاده شود. اما در این کیس یعنی دامنه های مرتبط با سایت‌های سازمانی بهتر است از یک یا دو سیلاب که به ترتیب الویت نام سازمان، موضوع کاری سازمان یا عبارات مرتبط با تجاری بودن در آنها باشد.

برای طراحی سایت سازمانی به چه چیزهایی نیازداریم؟

طراحی سایت فروشگاهی

در بحث طراحی سایت سازمانی همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که سازمان‌های مجازی در واقع تصویری از سازمان‌های فیزیکی و واقعی هستند. همانگونه که شما برای سازمان خود به یک فضا و مکان احتیاج دارید تا در آنجا فعالیت تجاری داشته باشید، در بستر اینترنت هم برای طراحی سایت سازمانی به همین شکل است که در علوم مرتبط با کامپیوتر، شبکه و اینترنت به این فضا هاست (Host) یا فضای میزبانی وب میگویند. همچنین هر سازمانی یک اسم و آدرسی نیز باید داشته باشد تا افراد بتوانند آن را پیدا کنند. در دنیای وب به این آدرس که به منزله‌ی یک پلاک میباشد دامین (Domain) یا دامنه میگویند.

شما که نمیتوانید تجارت خود را درون یک زمین خشک و خالی استارت بزنید! باید یک ساختمان و بنایی را تحت عنوان سازمان برای خود بسازید. که برای اینکار به مصالح نیاز خواهید داشت. چنین ساختاری در دنیای آنلاین ترکیبی از HTML & DB و کدهایی که سایت شما را میسازند، میباشد. حال داشتن یک ساختمان به شکل اولیه برای افراد جذاب نیست، شما برای رفع این مشکل مغازه خود را شکیل میکنید و امکانات و تجهیزات رفاهی برای عموم درنظر میگیرید. در طراحی سایت سازمانی برای حل این مشکل CSS & Graphic و ابزارهای پیشرفته تری مثل Bootstrap به کمک شما می‌آید.

در طراحی سایت سازمانی با وردپرس میتوان از قالب ها (Templates) و افزونه ها (Plugins) به منظور تشکیل ساختار و شکیل سازی وبسایت بهره برد. پس از راه اندازی سازمان، شما به منظور بهتر دیده شدن به تبلیغات روی می‌آورید. چنین تبلیغاتی در دنیای آنلاین نیز وجود دارند و یک فروشگاه سازمانی میتواند از آن‌ها استفاده کند. همچنین در حوزه دیجیتال امکانی تحت عنوان سئو (SEO) وجود دارد که علاوه بر تبلیغات مدل تجاری، امکان پیشی گرفتن از سایر رقبا را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

البته باید این نکته اساسی را هم در نظر داشت همان گونه که ساخت یک کسب و کار فیزیکی هزینه های اولیه ای را به همراه خود دارد، طراحی سایت سازمانی هم برای تمامی این موارد نیازمند هزینه هایی است که توسط متقاضی به مجری پرداخت شده و مجری موظف به انجام تمامی این فرایندها میشود.

تیم آریالینک با سابقه طولانی و درخشان، از صفر تا صد طراحی وبسایت سازمانی در کنار شماست.

Scroll to Top