Medical-Website

طراحی سایت پزشکان

طراحی سایت پزشکان

طراحی سایت پزشکان یکی از پرکاربردترین انواع وبسایتی میباشد که این روزها برای دکترها بسیار رواج پیدا کرده است. آریالینک میتواند برای پزشک‌ها، ماماها، پرستارها، مراکز فیزیوتراپی، مراکز آزمایشگاهی، مراکز پزشکی و حتی خدمات دهنده‌های مرتبط با آنها وب سایت‌های ویژه‌ای طراحی نماید که ضمن معرفی خدمات، امکان ارائه رزرواسیون و دیافت نوبت یا همان نوبت دهی آنلاین را نیز داشته باشد.

به توضیح کلی، طراحی سایت پزشکان، ساخت یک پلتفرم آنلاین است که به بیماران اجازه میدهد تا با دکتران و متخصصان سلامت ارتباط برقرار کنند. این وبسایت شامل اطلاعات پزشکی، مقالات، ویدئوها، نظرات و همینطور تجربیات بیماران میباشد. همچنین بیماران با استفاده از این وب سایت میتوانند رزرواسیون آنلاین با پزشک خود را انجام داده و در خانه روند درمان را سرعت بخشند.

کاندیدای مناسب برای استفاده از طراحی سایت پزشکان

اصولا همانگونه که از نام عنوان کاملا پیداست، طراحی سایت پزشکان، مختص دکتران و متخصصان حوزه‌های سلامت است. اما تمامی پرسنل درمانی و یا حتی افراد عادی میتوانند از این مدل سایت به منظور ارجاع به پزشک استفاده کرده و از پرشک طرف قراردادشان کمیسیون بگیرند.

همچنین کلینیک ها و مراکز درمانی نیز میتوانند از طراحی سایت پزشکان به جهت معرفی پزشکان خود و یا حتی نوبت دهی آنلاین استفاده کنند.

طراحی-سایت-پزشکان

مزایای طراحی سایت پزشکان

برخی امکانات و ویژگی‌های مورد نیاز جهت طراحی سایت پزشکان که گاهی به صورت فردی و گاهی به شکل مجموعه درمانی طراحی شده و مورد استفاده قرار میگیرد، به شرح زیر است:

  • قابلیت رزرو نوبت ملاقات با پزشکان به شکل آنلاین
  • نمایش نظرات و تجربیات بیماران درمورد خدمات پزشکان
  • اطلاع رسانی در مورد جدیدترین متدهای درمانی و فناوری‌های پزشکی
  • ارائه خدمات پشتیبانی به بیماران به صورت چت آنلاین و یا تماس تلفنی
  • نمایش شبکه همکاران و دستگاه‌های پزشکی موجود در کلینیک یا بخش خاص
  • ارائه مطالب آموزشی و پاسخ به سوالات پزشکی در قسمت‌های مختلف سایت
  • قابلیت سرچ به منظور پیدا کردن پزشکان با تخصص‌های خاص در منطقه مورد نظر
  • ارائه اطلاعات کامل و دقیق در مورد پزشکان، تخصص‌هایشان و سوابق تحصیلی و حرفه‌ای آنها

مدت زمان مورد نیاز جهت طراحی سایت پزشکان

Medical-Website

مدت زمان طراحی سایت پزشکان بسته به میزان نیاز مشتریان و اینکه چه امکانات و ویژگی هایی را برای سایت پزشکی خود بخواهند، متغیر است. اما عموما درصورت درخواست ساده ترین سایت پزشکی، به زمانی در حدود 1 الی 2 هفته نیاز است.

همچنین درصورتیکه نیاز به دیزاین (Design) و آپشنال (Optional) های بیشتر و بهتر و اختصاصی تری داشته باشید این مدت زمان به مراتب بیشتر خواهد بود، تا جایی که طراحی سایت پزشکان حرفه ای میتواند تا 6 ماه و یا حتی بیشتر هم زمان ببرد.

پس به شکل کلی برای طراحی سایت پزشکان بسته به میزان پروژه انتخابی، زمانی از 1 هفته تا 1 سال نیاز خواهد بود.

هزینه طراحی سایت پزشکان

طراحی سایت پزشکان نرخ ثابت و معینی ندارد. علاوه بر این طراحی سایت یا در این موضوع مشخص (طراحی سایت پزشکان) یک نوع هنر به حسابمی‌آید. و همانگونه که میدانید ارزش کار یک هنرمند محدود به هزینه نمیشود و هر شخص و شرکتی بسته به میزان تبحر و تجربه خود دستمزد مخصوص به خود را از مشتری طلب میکند.

اما طبق استاندارد های تجاری مرتبط با حرفه‌ی طراحی و برنامه نویسی تحت وب که از طرف سازمان نظام صنفی رایانه ای مصوب شده، بابت انواع طراحی و برنامه نویسی تحت وب از جمله طراحی سایت پزشکان با توجه به امکانات، نوع سیستم و پلتفرم استفاده شده، کیفیت طراحی و… دستمزدهای مشخصی تعیین گردیده است.

البته باتوجه به شرایط اقتصادی روز، معمولا شرکت‌ها و طراحان حرفه ای برای رفاه حال مشتریان و افزایش قدرت خرید و همچنین ایجاد فضای رقابتی به نفع مشتری در بازار کار مبالغی پایین تر از نرخ مصوبه در اتحادیه را در دستمزدهای خود لحاظ میکنند.

Medical-Website

تیم آریالینک با سابقه‌ای درخشان و بیشتر از 15 ساله در زمینه انواع طراحی سایت، آماده ارائه خدمات حرفه‌ای به شما مشتریان عزیز میباشد.

Scroll to Top