Email-Marketing

ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)

ايميل مارکتينگ (Email Marketing)

ایمیل-مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی از دسته مارکتینگ‌های قدیمی است که همچنان کاربرد داشته و به عنوان یک حرکت تبلیغاتی میان‌مدت جهت برندینگ و یادآوری تجاری ارزان قیمت استفاده می‌شود. ایمیل مارکتینگ (E-Mail Marketing) در برخی از موارد بسته به شرایط شما و تجارتتان میتواند به یکی از حرکتهای مهم تبلیغاتی و یادآورانه نیز مبدل گردد.

به بیانی ساده ایمیل مارکتینگ، ارسال پیام‌های تبلیغاتی شما از طریق ایمیل به مخاطبان هدف شما می‌باشد. اصلی‌ترین تفاوت این روش با اس ام اس مارکتینگ، در نوع ارسال پیام می‌باشد.

ایمیل مارکتیگ یا همان بازاریابی ایمیلی یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین ابزارهای تبلیغاتی و ارتباطی است که حتی در دنیای امروز با ظهور تکنولوژی‌های پیشرفته جدید، باز همچنان به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان است. به کمک ایمیل مارکتینگ می‌توانید به‌خوبی به صورت همیشگی با مخاطبان و مشتریان خودتان در ارتباط باشید، آنان را در جریان آخرین اخبار مربوط به کسب و کار خود بگذارید، برای آن‌ها محتوای جذاب و کاربردی ارسال کنید و به مشتریان خودتان پیشنهادت شگفت‌انگیز ارائه کنید.

همچنین در ایمیل مارکتینگ از بازگشت سرمایه بسیار خوبی برخوردار خواهید شد و اگر بتوانید به خوبی مخاطبان خودتان را شناسایی کنید، می‌توانید نرخ تعامل بسیار بالایی بگیرید. این شیوه ارزان از بازاریابی، اگر به شکل حرفه‌ای مورد استفاده قرار بگیرد، می‌تواند نتایج بسیار مورد قبولی را برای شما به همراه داشته باشد.

مزایای ایمیل مارکتینگ

ایمیل-مارکتینگ

نرخ بازگشت سرمایه خوب: هزینه‌های ایمیل مارکتینگ پایین تر از سایر روش‌ها بوده، سرعت اجرای آن بسیار بالاست و یک تبلیغات کاملا مقرون به صرفه است.

اثربخشی آنی: ایمیل یکی از سریع‌ترین، ساده‌ترین و همچنین ارزان‌ترین ابزارهای تبلیغاتی است. هنگامی که یک خواسته فوری داشته باشید، ایمیل مارکتینگ میتواند برایتان بسیار کمک کننده باشد. برای مثال هنگامی که یک تخفیف 1روزه بر روی محصول خود گذاشته اید، استفاده از این روش بازدهی بسیار قابل توجهی برای شما خواهد داشت.

ارسال ایمیل‌های سفارشی: استفاده از ایمیل مارکتینگ به گونه‌ای است که نه تنها امکان سفارشی سازی توسط خود شما در آن وجود دارد، بلکه این امکان برای مخاطبان شما نیز فراهم شده است و آن‌ها میتوانند انتخاب کنند که دقیقا چه مدل تبلیغاتی برایشان ارسال شود.

تحلیل رفتار مشتری: در ایمیل مارکتینگ این امکان وجود دارد که بتوانید به راحتی رفتار مخاطبان خود را آنالیز و بررسی کنید. به این شکل که به آسانی بفهمید چه ایمیل‌هایی برایشان جذابیت دارد، برای چه تعدادی از مخاطبان جذاب است، چه تعدادی بر روی تبلیغات شما کلیک کرده‌اند و…

شروع آسان: روش ایمیل مارکتینگ این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید با حداقل میزان سرمایه، کمپین تبلیغاتی خود را آغاز کنید. درنتیجه نیازی به تیم حرفه‌ای ندارید و حتی اگر مبتدی هم باشید، میتوانید با استفاده از قالب‌های آماده همراه با متن و عکس و ویدئو به منظور تبلیغات استفاده کنید.

بستر نشر محتوا: با استفاده از ایمیل مارکتینگ میتوانید تمام و یا بخشی از محتوای مورد نظر خودتان را به مخاطبان برسانید و آن‌ها را ترغیب و پیگیر کنید. همچنین امکان استفاده از محتوای صوتی و تصویری نیز علاوه بر محتوای متنی در ایمیل مارکتینگ وجود دارد. 

انتقال مستقیم پیام: از آنجایی که مخاطبان هدف شما برای استفاده از این سرویس نیازمند اینترنت فعال هستند، در ایمیل مارکتینگ اکثر مخاطبان ایمیل‌های ارسالی توسط شما را باز کرده و دنبال خواهند کرد، و در بسیاری مواقع ممکن است منتظر ارسال پیام از سوی شما هم باشند.

کاندیدای استفاده از ایمیل مارکتینگ

بسیاری از کسب و کارها به خصوص تجارت‌هایی که میتوانند اطلاعات و تعامل خوبی با مخاطبان خودشان داشته باشند همچنین و می‌دانند که ایمیل آن‌ها باز شده و نرخ CTR خوبی می‌گیرد، از ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنند. همچنین این روش برای کسب و کارهایی که به منظور تبلیغات و برقراری ارتباط با مخاطبان خود هزینه زیادی ندارند، بسیار خوب جوابگو می‌باشد، به‌شرط آنکه در حدی سرمایه داشته باشند که بتوانند خود را به مخاطب هدف برسانند. همچنین ایمیل برای کسب و کارهایی که به منظور حفظ و نگهداری مشتری برنامه مناسبی داشته باشند، بسیار کاربردی خواهد بود.

تیم آریالینک با تجربه بیش از 15سال در حوزه ایمیل مارکتینگ و همچنین انواع روش‌های مارکتینگ دیگر، آماده رفع نیازهای تبلیغاتی شما می‌باشد. شما میتوانید به جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

ایمیل-مارکتینگ

Scroll to Top